یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات

یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2


حمله اسراييل به ايران تا دو ماه ديگر!

حمله اسراييل به ايران تا دو ماه ديگر!
يك روزنامه بريتانيايی بر اساس پيش بينی سازمان اطلاعات خارجی اين كشور ( MI6) مدعی شد كه اسراييل تا دو ماه ديگر به تاسيسات هسته ای ايران حمله خواهد كرد.

عصر ايران : روزنامه ديلي ميل بريتانيا نوشت كه سازمان اطلاعات بريتانيا بر اين باور است كه به احتمال فراوان اسراييل تا اواخر سال جاري ميلادي يا اوايل سال آينده (2012) به تاسيسات هسته اي ايران حمله خواهد كرد.

بر اساس اين گزارش آمريكا نيز در اين حمله احتمالي از نيروهاي اسراييلي پشتيباني خواهد كرد .

خبرها و گزارش هاي مربوط به حمله احتمالي اسراييل به تاسيسات هسته اي ايران همزمان با انتشار گزارش اخير آژانس بين المللي انرژي اتمي از برنامه هاي هسته اي ايران افزايش يافته است .

در گزارش جديد آژانس اتهاماتي درباره تلاش ايران براي توليد سلاح هسته اي مطرح شده است كه ايران اين اتهامات را به شدت رد كرده است .

در حالي رسانه هاي غربي درباره احتمال حمله به ايران مي گويند كه اخيرا وزير دفاع اسراييل با اشاره به اينكه جنگ شوخي نيست هر گونه شايعه حمله به ايران را رد كرده است.

ايران اعلام كرده كه به شدت در برابر هر گونه تجاوز احتمالي نظامي پاسخ خواهد داد به نحوي كه متجاوزان از كرده خويش پشيمان خواهند شد.

همزمان هيلاري كلينتون وزير امور خارجه آمريكا روز گذشته در حاشيه اجلاس آسيا – اقيانوسيه در هونولولو از ايران خواست تا در روزهاي آينده درباره ابهامات و اتهامات مطرح شده در گزارش اخير آژانس پاسخ دهد .

باراك اوباما رييس جمهوري آمريكا نيز قرار است در حاشيه اجلاس آسيا اقيانوسيه با همتايان روس و چيني خود ملاقات كرده و آنها را به در پيش گرفتن رويكردي سخت تر در قبال ايران ترغيب كند.

روسيه و چين اعلام كرده اند كه از تحريم هاي جديد شوراي امنيت عليه ايران پشتيباني نمي كنند . اين دو كشور همچنين تاكيد كرده اند كه مساله هسته اي ايران بايد در چارچوب ديپلماتيك و با گفتگو حل و فصل شود.

این چندمین بار در سال های اخیر است که رسانه های غربی برای حمله اسرائیل به ایران زمان تعیین می کنند!
 
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
منبع:asriran.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 / 8 / 1390برچسب:حمله اسراييل به ايران تا دو ماه ديگر! , ] [ 10:10 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User